1. Hjem
  2. Kommunikasjon

KOMMUNIKASJON kontakt oss

Vi har ikke ett enkelt svar på hva som er god og effektiv kommunikasjon. Det vil avhenge av mange faktorer som; HVEM er kundene, HVA ønsker du å oppnå og HVOR skal du være synlig.

Tidligere var det forholdsvis oversiktlig hvilke markedskanaler som var tilgjengelige og hvilke muligheter som lå i disse. I dag er mulighetene mange. En stor fordel med mange av de løsningene som er tilgjengelig, er at de gir en umiddelbar målbar effekt. Du slipper å håpe, tro eller gjette på responsen. Å være oppdatert på slike løsninger er viktig, men ressurskrevende. Vår jobb er å ha mest mulig kunnskap om dette.

 

NETTSIDER
Som regel ser vi på gode nettsider som selve «Moderskipet». Selv om du har mange «satellitter» der ute i det store medieuniverset, så er det godt for både deg og kunden å ha et trygt moderskip å komme hjem til. Se mer info om gode nettsider...

ANNONSERING
Å få ut det glade budskap er viktig. Om du skal annonsere på papir, digitalt eller andre medier, så er det like avgjørende at det er kommunisert riktig på rett sted.  Annonsering er salg, og uten salg skjer det ingenting. Her finner du mer om effektiv annonsering...

SOSIALE MEDIER
Flere av de sosiale mediene som i utgangspunktet rettet seg mot det private markedet, har mer og mer blitt en kommersiell kanal med muligheter for målrettet markedsføring. Facebook, Instagram og Snapchat er eksempler på dette. Les mer...

INNHOLDSMARKEDSFØRING
Også kjent som content marketing, har store fordeler sammenlignet med tradisjonell reklame. Den tar i bruk detaljert kunnskap om kunden, og med utgangspunkt i den kommuniserer et målrettet og relevant budskap. Men du må oppføre deg redelig og gi av deg selv. Les mer...

Vi bruker cookies. For mer informasjon trykk her.